Kép: PER-KÅRE SANDBAKK / NRK
Ahogy közeleg a nyár (már ahol, pl. itt Magyarországon a cikk írásának pillanatában 25 fok van és napsütés), úgy állnak elő a jégkrémgyártók új ötletekkel. Például a Hennig Olsen Is húzott egy merészet, és piacra dobta a Grandiosa ízű jégkrémjét, amiben omlós pizzatészta-darabkák vannak. Ez természetesen csak vicc, ennyire nem lököttek, ehelyett csak annyit követtek el, hogy a jégkrémjük csomagolására felrakták Erling Haaland képét, természetesen a norvég csatárklasszis engedélyével.
Kristoffer Gregersen ételkritikus szerint a Manchester City és a norvég válogatott gólgyárosa enyhén szólva is képmutató. A Sulten pappa és StyrUnna Instagram-oldalak kezelője kifejtette, hogy Haaland a múltban többször is felszólalt az ultrafeldolgozott termékek ellen, amelyek meglehetősen környezetkárosítók, most mégis egy ilyen produktum reklámarca lett. A Hennig Olsen Is pedig védekezésre kényszerült, és leszögezték, hogy a hozzávalók egy része szükségszerűen ilyen, hogy gondoskodhassanak termékeik kitűnő minőségéről.
Haaland apja és menedzsere, Alfie kijelentette, hogy szerinte fia egyáltalán nem kétszínű, ugyanis nincs semmilyen ellentét aközött, hogy valaki egészségesen él és közben egy jégkrémet reklámoz, amiben kb. annyi cukor van, amitől egy fanatikus egészséges életmód-hívő jobban kiakad, mint Németh Szilárd a vegánság gondolatától.
Kovács Ádám
Forrás: NRK
Kommentare